עוגיות טחינה, שיבולת שועל ושוקולד ללא גל

העוגיות הטבעוניות הללו, מלאות בכל טוב ויכולות להשתלב מעולה עם הקפה של הבוקר או כקינוח מפנק ומתוק לארוחת ערב. עם רכיבים כמו שיבולת שועל, טחינה, קמח שקדים התוצאה חייבת להיות משובחת עם טעמים נהדרים וים של סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים

זמן הכנה: 10 דקות

זמן ביניים: 10 דקות

זמן אפייה:10 דקות

כמות: 12 עוגיות 

מרכיבים

טחינה - 1/2 כוס​

סירופ מייפל  - 1/3 כוס

תמצית ווניל - 1 כפית

קינמון טחון - 1/2 כפית

מלח ים - 1/2 כפית

שיבולת שועל מלאה ללא גלוטן - 1 כוס

קמח שקדים קלופים - 3 כפות

שוקולד מריר קצוץ - 120 גרם

תמר קצוץ - 3

אופן ההכנה

חממו תנור ל-180 מעלות. ופרסו נייר אפייה

בקערה גדולה, ערבבו היטב את הטחינה, המייפל והווניל

הוסיפו את שיבולת השועל, קמח השקדים, מלח, קינמון, התמרים והשוקולד וערבבו הכל היטב עד לקבלת תערובת אחידה. התערובת אמורה להיות מעט נוזלית ולאחר מנוחה קצרה היא אמורה להפוך סמיכה יותר. במידה והתערובת שלכם יותר מדי נוזלית, אפשר להוסיף עוד כף קמח שקדים, לעומת זאת אם התערובת סמיכה מדי הוסיפו כף טחינה. תנו לתערובת לשבת ל-10 דקות

בעזרת כף עוגיות, או כף רגילה, סדרו צורות של עוגיות על נייר האפייה. שטחו מעט את העוגיות בעזרת הידיים

הכניסו לאפייה של 10-12 דקות, או עד שהקצוות עם גוון חום זהוב, כאשר מרכז העוגייה אמור להיות דיי רטוב ולא יבש

בסיום צננו את העוגיות היטב על רשת מוגבהת על השיש לפני ההגשה

אפשר לשמור את העוגיות למספר ימים בקופסה סגורה בטמפרטורת החדר

בתיאבון