אין כמו פופקורן טרי לנישנוש מול סרט טוב או עם בירה קרה. קבלו מתכון לשדרוג הפופקורן שלכם עם תוספת חלבון איכותי וטעים ועוד תבלינים מעניינים

זמן הכנה: 5 דקות

זמן טיגון: 5 דקות

כמות: 8 כוסות פופקורן 

רכיבים

שמן קוקוס (או שמן בישול אחר)- 1/4 כוס

גרעיני תירס לפופקורן- 1/2 כוס

פתיתי שמרים תזונתיים של בוב'ס רד מיל- 1/4 כוס

מלח- 1 כפית

פפריקה מתוקה- 1 כפית

אבקת שום- 1/2 כפית

אבקת בצל- 1/2 כפית

 צ'ילי אדום- 1/2 כפית

כמון- 1/4 כפית

אופן ההכנה

בסיר גדול, הוסיפו שמן קוקוס וחממו על חום בינוני-גבוה כדי להמיס את שמן הקוקוס

כשהשמן נמס, הוסיפו את התירס, ערבבו וכסו במכסה. ברגע שאתם שומעים את התירס מתחיל להתפקע ולהפוך לפופקורן נענעו את הסיר מדי פעם

בינתיים, ערבבו את השמרים התזונתיים עם שאר התבלינים בקערה קטנה

ברגע שיש פער של לפחות 3 שניות בין פיצוץ לפיצוץ, הורידו את הסיר מהאש. הוסיפו את השמרים והתבלינים, ערבבו היטב והגישו חם